SUBÜ Rektörü Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık, FISU Dünya Üniversiteler Şampiyonası Wushu Kung Fu Sanda 56 Kilogram Kategorisi’nde dünya şampiyonu olan SUBÜ öğrencisi ve milli sporcu Nezaket İrem İhtiyar’ı ağırladı.

 

Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (SUBÜ) Rektörü Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık, Uluslararası Üniversite Sporları Federasyonu (FISU) Dünya Üniversiteler Şampiyonası Wushu Kung Fu Sanda 56 Kilogram Kategorisi’nde dünya şampiyonu olan Spor Bilimleri Fakültesi öğrencisi ve milli sporcu Nezaket İrem İhtiyar’ı misafir etti. Sarıbıyık, Brezilya’da düzenlenen şampiyonada altın madalya kazanan milli sporcuyu tebrik ederken Nezaket İrem İhtiyar’a babası ve antrenörü Naci İhtiyar, amcası ve ikinci antrenörü Nebi İhtiyar’ın yanı sıra SUBÜ Spor Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Murat Çilli, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Dr. Orhan Yılmaz ve Öğretim Görevlisi Dr. Yavuz Yıldırım eşlik etti.

 

Başarı geleneğini sürdürüyoruz

SUBÜ’nün farklı branşlarda eğitim gören milli sporcularıyla ulusal ve uluslararası organizasyonlarda önemli başarılar elde etmeye devam ettiğini belirten SUBÜ Rektörü Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık, “Milli sporcularımızın dünya ve üniversiteler arası şampiyonalarda ülkemizi ve SUBÜ’yü başarıyla temsil etmeleri bizler için ayrı bir gurur kaynağı. Nezaket İrem İhtiyar’ın dünya şampiyonluğu da üniversitemizde oluşan bu güçlü spor kültürünün ve başarı geleneğinin örneklerinden biri oldu. Bu başarıda emeği bulunan akademisyenlerimizi, antrenörlerini ve ailesini tebrik ediyor, öğrencimizin yeni başarılarla yoluna devam edeceğine inanıyorum” ifadelerini kullandı.

 

Azim ve disiplinli çalışmanın sonucu

Milli sporcuların akademik gelişimlerinin yanı sıra sportif başarılarını da önemsediklerini kaydeden SUBÜ Spor Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Murat Çilli, “Antrenörlük Eğitimi Bölümü öğrencimiz Nezaket İrem İhtiyar’ın dünya şampiyonluğu elde etmesi, yürüttüğümüz başarılı çalışmaların önemli bir göstergelerinden birisi oldu” diye konuştu. Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Dr. Orhan Yılmaz ise, “Öğrencimizin dünya şampiyonluğu bizleri son derece mutlu etti. Bu başarı, öğrencimizin azmi ve disiplinli çalışmasının yanı sıra antrenörlerinin ve ailesinin verdiği emeğin de bir sonucu. Öğrencimizi tebrik ediyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyorum” dedi.

 

En iyi şekilde temsil edeceğim

Şampiyonluğunun uzun yıllara dayanan yoğun çalışmaların ardından geldiğini vurgulayan Nezaket İrem İhtiyar, “Hedeflerime ulaşmak için büyük bir özveriyle çalıştım ve bunun karşılığını dünya şampiyonluğu ile aldım. Ülkemizi ve üniversitemizi en iyi şekilde temsil etmeye devam edeceğim.” dedi. Babası ve antrenörü Naci İhtiyar da, “Dünya şampiyonu olmanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu şampiyonluk yılların emeğinin, fedakârlığın, disiplinin ve inancın sonucu. Bu yolda sayısız antrenman yaptık, birçok zorlukla karşılaştık. Bazen yorulduk, bazen üzüldük, bazen ağladık ama hiçbir zaman hedefimizden vazgeçmedik. Her zaman daha çok çalışmaya ve daha iyi olmaya devam ettik. Bugün kazandığımız bu madalya, verilen tüm emeklerin karşılığı. Desteklerinden dolayı SUBÜ Rektörü Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık’a, Spor Bilimleri Fakültesi’ne, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı’na teşekkür ederim” dedi.