HENDEK OLİMPİK SPOR KULÜBÜ GREKOROMEN GÜREŞTE YİNE ŞAMPİYON
23-25 Haziran 2026 tarihlerinde Sivas'ta  yapılan 2026 U17 Grekoromen Güreş Yeşilay Türkiye Şampiyonasında
48kg da Kerem Derman ve 60 kg da Osman Ege Özdemir 
sporcularımız altın madalya kazanarak sikletlerinde Türkiye şampiyonu olmuşlardır.
65 kg sikletinde Zınar Çiftçi ve 110 kg sikletinde Miraç Akın Akarsu  bronz madalya kazanarak sikletlerinde Türkiye üçüncüsü olmuşlardır ve U17 takımımız turnuva da takım halinde 94 puanla tüm takımları geride bırakarak Türkiye şampiyonu olmuştur.
Hendek Olimpik Spor Kulübü başkanı Feyzullah Köstereli TÜRKİYE ŞAMPİYONU olan Hendek Olimpik Spor Kulübü sporcularımızı, kıymetli antrenörlerimizi,destek unsurlarımızı,velilerimizi gönülden tebrik ediyorum. Bu günlere gelmemizin mimarı kulübümüzün kurucusu ve daimi başkanı Ali İNCİ vekilimize, motive edici destekleri için Hacı Hasan GÖKPINAR kaymakamımıza,madden manen desteklerini esirgemeyen İrfan PÜSKÜLLÜ başkanımıza, desteklerini yanımızda her daim hissettiğimiz Cemil BOZ müdürümüze en içten duygularımızla teşekkür ediyoruz. Şampiyonluk ilçemize ve ilimize hayırlı olsun.