SUBÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi öğrencileri ve İyilik Gönüllüleri Öğrenci Topluluğu, sosyal sorumluluk faaliyetleri kapsamında Hendek Melek Nişancı Huzurevi’ni ziyaret etti.
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (SUBÜ) Sağlık Bilimleri Fakültesi Sağlık Yönetimi Bölümü öğrencileri ve İyilik Gönüllüleri Öğrenci Topluluğu tarafından toplumsal duyarlılık ve sosyal sorumluluk çalışması düzenlendi. Bu kapsamda Hendek Melek Nişancı Huzurevi ziyaret edildi. Doç. Dr. Aydın Şenol öncülüğünde gerçekleştirilen ziyarette öğrenciler huzurevi sakinleriyle bir araya geldi. Kuşaklar arası etkileşimin desteklenmesi ve toplumsal farkındalığın arttırılması amacıyla düzenlenen etkinlikte öğrenciler, huzurevi sakinlerinin hayat tecrübelerini dinledi ve sohbet etti. Ziyaret kapsamında öğrenciler ile huzurevi sakinleri arasında çeşitli konularda görüş alışverişinde bulunuldu. Etkinlik, öğrencilerin sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında saha deneyimi kazanmalarına olanak sağladı.